czwartek, 24 lipca 2014

Wodne naklejki na paznokcie.

Jeśli chodzi o manicure to jestem totalną nudziarą :p. Ten sam kształt,  jeden kolor, żadnych ozdób.  Nie bardzo ogarniam ten temat, w dodatku wiecznie się spieszę, wybieram najprostszą drogę :p 




Tymczasem wciąż trwają wakacje, można eksperymentować :)

Zetknęłam się ostatnio na allegro z naklejkami wodnymi. Zaciekawiły mnie :o

Kosztują ok. 2-4 PLN, jest sporo wzorów. Można je nakleić na cały paznokieć,  jak również tylko ozdobić fragmenty, a sposób aplikacji podobno nie sprawia problemów. 

Jako, że w ostatnim czasie jestem maniaczką białych paznokci, mam idealną bazę, zastanawiam się więc, czy nie spróbować. Z chęcią ozdobiłabym pojedyncze paznokcie którymś ze wzorów.


Przed wyjazdem nie zdążę ich już zamówić, zastanawiam się jednak jak wrażenia innych, miał ktoś?  Warto?
Chętnie poczytam wypowiedzi osób,  które już się z nimi zetknęły :)

4 komentarze:

  1. Jakie świetne wzory! Dzisiaj zamawiam, już dawno chciałam się na nie skusić :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam, ale muszę przyznać, że te naklejki kuszą- są śliczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śmieszne wzorki, ale przypominają o dzieciństwie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. hehe śmieszne są te wzorki ;)

    honey-mind.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń