czwartek, 8 maja 2014

Isabel Marant Sneakers

Buty popularne od dłuższego czasu. Nie takie typowo sportowe, bardziej casualowe. Niesamowicie mnie intrygują ale obawiałam się, że szybko wyjdą z mody.

A jednak nieustannie się pojawiają, inspirując coraz to kolejne osoby i sprawiając, że w moim sercu nadal jest dla nich miejsce.

Jestem bliska aby ulec pokusie (tym bardziej, że cena  znacząco spada w dół :)), mam tylko nadzieję, że moja fascynacja nimi nagle nie zmaleje. Czy nadal warto? Bez wątpienia nie są to buty jednego sezonu. Jednak czy one również mają szansę stać się nieśmiertelnym must have??




 

Póki co i tak waham się nad wyborem koloru.




Skusiłabym się na beżowe.
A później czarne. Bo praktyczne.
Czy odwrotnie?

Och, nadmierny wybór to zmora ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz