poniedziałek, 2 czerwca 2014

home inspirations

Lubię eksperymenty w mieszkaniu, chociaż przyznaję, że nie zawszeudane

..mimo to się nie zrażam i z ogromną przyjemnością wcielam w życie kolejne pomysły
a kiedy efekt mi się nudzi, szukam po prostu następnego rozwiązania.




Taaak,
posiadam słabość do napisów.. lubię proste wnętrza, a taka dekoracja w prosty sposób pomaga uzyskać ciekawy akcent.

Obecnie mam pokrytą nimi podłogę,
jednak opinie producentów mocno nadszarpnęły spójność między wizją a realem.

Dlatego znowu padło na nią: Mam pewien plan.

Ojj, niedługo się przekonam, czy tym razem trafny :D


Tymczasem zamieszczam inspiracje, znalezione w internecie.







3 komentarze:

  1. Mnie się podoba każdy wystrój byle by był nowoczesny bo nie znosze antyków ani stylu "na staro" do tego musi być czysto i stylowo :) w tych czasach za niewielkie pieniądze można się ładnie urządzić, wystarczy użyć odrobinę wyobraźni ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Doceniam antyki, ale nie u siebie :P
      Też wolę nowoczesne wnętrza i nie brakuje mi wyobraźni w urządzaniu ich, co najwyżej nieco fachowej wiedzy, ale metodą prób i błędów zmierzam do przodu :)

      Usuń