sobota, 21 czerwca 2014

summer 2014: ogrodniczki!

Trend był, trend powrócił.
W innej formie.

Teraz pochodzi z rodziny szortów i idealnie reprezentuje styl wakacyjny:


Już jakiś czas temu miałam na nie chrapkę, ale nigdzie nie mogłam ich znaleźć. Do czasu , aż wpadły mi w oko w Pull & Bear, a ja (o, głupia!) stwierdziłam, że przymierzę następnym razem. Oczywiście było za późno.

Kiedy więc dojrzałam takie w Stradivariusie, nie trzeba było mnie namawiać.
Problem pojawił się inny: za duży wybór! Niby wszystkie takie same, ale: jasny jeans, ciemny jeans i jeszcze pośredni... Oszalałam!

Model znalazłam w niepełnej już rozmiarówce, co teoretycznie powinno pomóc, jednak różnica jednego rozmiaru to nieznaczna przeszkoda, kiedy się lubi luźniejsze ubrania, chociaż z drugiej strony wiem, że i tak się rozejdą
Nic łatwiej!




A Wy? Uległybyście pokusie?


Które podobają się Wam bardziej?

8 komentarzy:

  1. bardzo fajne... pi chyba udany zakup:) pozdrawiam i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajne... pi chyba udany zakup:) pozdrawiam i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powiem szczerze, ze wszedzie szukalam takich i nigdzie nie moge ich znalesc :( twoje są serio boskie!
    zapraszam do obserwacji mojego bloga aby byc na biezaco z notkami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne, chyba i ja muszę sobie takie kupić ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki za komentarz ;)
    Moim zdaniem pierwsze są najlepsze! :)

    http://mademoisellejuliet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Jasne. Uwielbiam ten blady odcień dżinsu.

    OdpowiedzUsuń
  7. 40 year old Budget/Accounting Analyst I Rollin Gaylord, hailing from Brandon enjoys watching movies like "Out of Towners, The" and Gaming. Took a trip to Rock Drawings in Valcamonica and drives a Mirage. zerknij na strone internetowa

    OdpowiedzUsuń